sunnuntai 2. maaliskuuta 2014

Josko kuitenkin vielä WordPressiin?


Miksi ihmeessä tein kaakaosta vaahtokarkkisoppaa?

Löydyn nyt englanninkielisenä WordPressistä Jennificient-blogin tiimoilta. Sinne tulee hyvin pitkälti samaa juttua, kuin mitä tästä suomenkielisestäkin blogista löytyy. Olen aivan innoissani WordPressistä nyt kun investoin 24 euroa sen customointiin ja koen, että siinä on kuin onkin ehkä enemmän potentiaalia kuin tässä bloggerin formaatissa. Olisitteko valmiita seuraamaan minua tuonne WordPressiin? Blogin nimi säilyisi toki samana.

Viikonloppu on muuten hurahtanut kuin siivillä, koska nyt kun pystyn nukkumaan, olen nukkunut n. 10 tunnin yöunia - ja 4 tunnin päiväunia! Kynnet lakkasin nyt Mavalan Nicosia-sävyllä, joka on hieman persikkaan vivahtava nudesävy. Sen kaveriksi laitoin MUA Fashionista kynsilakan pieniglitteristä Hidden Treasure -sävyä nimettömiin. Oikein kiva yhdistelmä! Lisäksi olen päässyt nyt hieman varovasti ulkoilemaan koiran kanssa. Siellä on aika lämmin, mutta yksin silti tunteella, etenkin ulkoa sisälle tullessa. Onneksi kotona saakin sitten kuumaa kaakaota... johon ei muuten kannata puolivahingossa kipata kourallista pikkuvaahtokarkkeja... lopputulos on ällömakea.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ajatuksia? Kommentteja? Kysymyksiä? Anna palaa.